zondag 28 februari 2016

Het gaat prima met de kittens en ik kan eindelijk weer aan dit topic werken. Foto's van de eerste maand.

Mijn pc heeft met een zekere regelmaat kuren maar nu mag ik even niet mopperen. Maar omdat ik een tijdlang niet aan een blogspot had gewerkt, moest ik weer helemaal uitzoeken hoe dit ook al weer werkte. Maar ik het het weer uitgevonden.

De eerste foto's:




De tien jaar oude Abessijnse pleegvader Franz en Kitty Jewel hebben een super goede relatie en hij mocht zelfs bij de bevalling assisteren.

Kitty Jewel miste de gezelligheid en wilde op een gegeven moment per se met haar kittens naar beneden. Pleegvader Franz was bijzonder trouw met de verzorging van de kittens.











Toen ze bijna vier weken oud waren, kregen ze alvast een beetje bijvoeding, kittenmelk vanuit een flesje.














Een paar dagen later mochten ze al Carnibest gemengd met kittenmelk van een lepeltje eten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten